Alles over verzenden en retourneren
In verband met nieuwe e-commerce regelgeving leveren wij vanaf 1 juli 2021 alleen aan consumenten (en bedrijven) in Nederland en België. Onze excuses voor het ongemak.
Alle bestellingen worden verzonden met PostNL. Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling bij elkaar gezocht, netjes verpakt en direct verzonden zodat het (in de meeste gevallen) al de volgende dag bij u bezorgd wordt. Het komt echter voor dat het ook een dagje langer duurt. Houdt ook rekening met weekenden en feestdagen! Dan is de postbezorging anders dan u gewend bent. Nadat de bestelling is geplaatst ontvangt u per e-mail een orderbevestiging met alle bestel- en betaalgegevens (indien er sprake is van vooruitbetaling). Controleer de gegevens goed, mocht u geen e-mail hebben ontvangen, neem dan contact op met ons.
Verzendmethodes en kosten (NL)
Standaard NL € 6,75
Brievenbuspakje (NL) € 6,75
Hiermee wordt bedoeld het brievenbuspakje met een Track & Trace code. Het brievenbuspakje wordt doorgaans binnen twéé werkdag in Nederland bezorgd, ook op zaterdag. De bezorging van het brievenbuspakje kan plaatsvinden tussen 9:00 en 18:00 uur. Het pakje past door de brievenbus, u hoeft niet thuis te zijn om het pakje in ontvangst te nemen.
Ophalen bij een PostNL locatie € 7,44
t altijd thuis en toch gebruik willen maken van snelle levering door de PostNL? U kunt in het bestelproces een afhaalpunt bij u in de buurt kiezen. Handig voor als u overdag niet thuis bent om uw pakket in ontvangst te nemen. Of als u na uw werk nog even het pakketje wilt meenemen. Naast postkantoren zijn er tegenwoordig veel meer afhaalpunten zoals bijvoorbeeld supermarkten. Tijdens het bestelproces ziet u heel gemakkelijk welke afhaalpunten er bij u in de buurt beschikbaar zijn.
Verzendkosten België
Pakketpost € 9,00
Pakketpost voor de EU. Uw pakket is standaard verzekerd tot een inkoopwaarde van € 500.
Retourneren
Niet tevreden over uw product? Of is het stuk? Dat is vervelend om te horen, wij doen daar graag iets aan! GoedBlik streeft ernaar een goede service voor haar klanten, producten en verzending te bieden. Volg onderstaand stappenplan voor een soepele afhandeling.
Stap 1 | Melding.
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw aankoop kunt u een retourmelding doen. Stuur hiervoor een email met daarin de informatie over de artikelen die u wilt retourneren, de reden en het ordernummer waarop u de aankoop heeft gedaan naar info@goedblik.nl. U kunt ook hierbij het Europees Formulier voor Herroeping toevoegen, maar dat is niet verplicht.
Stap 2 | Retour sturen.
Nadat u ons gemeld heeft dat u iets wilt retourneren volgens bovenstaande stap, heeft nu nogmaals 14 dagen om de goederen daadwerkelijk retour te sturen. Stuur de aankopen in een voldoende gefrankeerde en beschermende verpakking naar het volgende adres.
GoedBlik.nl
T.a.v.: Klantenservice
M. van Weerdenburglaan 42
1934GL Egmond aan den Hoef
Let op! De kosten en het risico van het retour verzenden van de producten komen geheel voor rekening van de consument of klant indien er sprake is van een deel annulering. U moet kunnen aantonen wanneer u de retour zending heeft verzonden, bewaar uw verzendbewijs daarom altijd goed.
Stap 3 | Uw geld terug.
Het door u retour gestuurde product dient ongebruikt, compleet, onbeschadigd en bij voorkeur in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd aan ons verzonden te zijn. Indien een product zichtbaar gebruikt is of niet meer als nieuw of tweedehands verkocht kan worden behouden wij ons het recht voor om een waardevermindering tot 80% van de productprijs in rekening te brengen. Hierover nemen wij altijd eerst contact met u op. In alle andere gevallen ontvangt u het aankoopbedrag en eventueel betaalde verzendkosten van ons aan u retour. U dient zelf de verzendkosten van het retourneren te betalen.
Heeft u vragen over verzenden of retourneren. Neem dan contact met ons op via info@goedblik.nl